Asistență la stabilirea rezidenței fiscale, înregistrarea, impozitarea expațiilor pe teritoriul României și reprezentarea în relația cu autoritațile competente.
SERVICII SPECIALIZATE PERSOANE FIZICE NEREZIDENTE UE.
- Înregistrarea persoanei la Inspectoratul General pentru Imigrări în vederea obţinerii certificatului de înregistrare;
- Inregistrarea fiscala privind începerea activităţii in România, la administraţia financiară competentă;
- Inregistrarea chestionarului privind stabilirea rezidentei fiscale a persoanei la sosirea in Romania;
- Obtinerea notificarii privind stabilirea rezidentei fiscale a persoanei la sosirea in Romania;
- Intocmire şi depunerea declaraţiilor fiscale lunare privind obligaţia de plata a impozitului pe venit;
- Obtinerea confirmarilor anuale de plati efectuate de la Trezoreria competenta;
- Obţinerea certificatului anual privind atestarea impozitelor plătite către autorităţile fiscale din România;
- Inregistrarea chestionarului privind stabilirea rezidentei fiscale a persoanei la plecarea din Romania;
- Obtinerea notificarii privind stabilirea rezidentei fiscale a persoanei la plecarea din Romania;
- Inregistrarea fiscala privind încetarea activităţii in România, la administraţia financiară competentă;
- Traducerea autorizata a documentelor necesare in relatia cu autoritatile romana;
- Anularea/modificarea documentelor obtinute de la autoritatile romane.